Естетична стоматологія

вініри, безметалеві коронки, керамічні накладки, вкладки
Імплантація зубів

встановлення імпланта, відновлення втраченого зуба
Ортодонтія

вирівнювання зубів і прикусу-брекети(керамічні;комбіновані;металеві), елайнери, капи, пластинки

Переваги лікування зубів у стоматологічній клініці «HAVRYK DENTAL CLINIC»

Зубний біль, поява карієсу, потемніння зубного ряду, неприємні відчуття в ротовій порожнині — це одні з основних проблем, які мотивують сучасну людину звернутися до стоматолога. Лікування зубів потрібно довіряти лише професіоналам, інакше ви отримаєте зовсім не той результат, на який із нетерпінням чекаєте. Клініка «HAVRYK DENTAL CLINIC» створена для того, щоби надавати весь спектр стоматологічних послуг для зубів не лише якісно, але й безболісно.

Наші спеціалісти індивідуально підходять до кожного конкретного випадку лікування зубів. Вони швидко встановлюють причину вашого захворювання і пропонують кілька варіантів для ефективного його подолання. Завдяки нашим експертам ви зможете суттєво покращити стан вашого зубного ряду, здійснити лікування зубів, подолавши водночас всі їхні естетичні недоліки.

Усе більше пацієнтів у Львові вибирає для лікування «HAVRYK DENTAL CLINIC»

З кожним роком кількість наших пацієнтів збільшується. Нам довіряють лікування зубів не лише дорослі, але й діти. До ваших послуг найкраще обладнання, кваліфіковані спеціалісти і якісні матеріали від передових вітчизняних та зарубіжних брендів.

Стоматологічну клініку «HAVRYK DENTAL CLINIC» вибирають тому, що:

1. Для лікування зубів наші спеціалісти використовують новітні методики й досягнення сучасної стоматології.
  2. Ми дуже вибагливо підбираємо спеціалістів, які працюють у нашій клініці. Серед них лише кваліфіковані працівники, які не просто борються з проблемами зубів, але й повністю їх усувають максимально зручним і безболісним способом.
  3. Кожного року ми покращуємо обладнання для оснащення клініки для ще більш ефективного лікування. На даному етапі воно відповідає всім європейським стандартам.
  4. Індивідуальний підхід до кожного нашого пацієнта — запорука успішної співпраці й гарного настрою. Ми турбуємося про кожного, кому потрібне лікування зубів, незалежно від віку.
  5. Лояльна цінова політика дозволяє нашим постійним клієнтам завжди бути здоровими й отримувати стоматологічні послуги одразу після виникнення такої необхідності.

Ми гарантуємо якість лікування зубів у всіх сферах стоматології. За необхідності ми можемо змінити вибраний тип втручання і спробувати інший метод.

Перелік послуг стоматологічної клініки «HAVRYK DENTAL CLINIC»

Наші спеціалісти успішно здійснюють лікування зубів у таких напрямах:

• діагностика;
  • хірургія;
  • дитяча стоматологія;
  • ортопедія;
  • ортодонтія;
  • анестезіологія;
  • терапевтична стоматологія;
  • естетична стоматологія.

Після лікування зубів у «HAVRYK DENTAL CLINIC» ви будете посміхатися частіше!