Стоматологія для вагітних: особливості лікування

Здорова мама — здоровий малюк. Не слід відкладати візит до стоматолога на післяродовий період. Краще звернутися до лікаря ще на етапі планування зачаття дитини. Стоматологія для вагітних включає в себе більш ощадливе втручання й усунення розповсюджених проблем майбутніх мам.

Під час вагітності значно загострюються всі існуючі захворювання в організмі жінки. Стоматологічні вади не є винятком! Стоматологія для вагітних включає в себе:

• огляд;
  • вибір методу лікування;
  • лікування та профілактичні заходи.

Тимчасові зуби формуються ще на 7-8-му тижні вагітності, а закладка постійних зубів починається з 5 місяця вагітності та триває до 5 років життя дитини. На сьогоднішній день ми всі знаємо, що карієс – це інфекційне захворювання, яке викликане бактеріями. Тому дуже важливо подбати як про здоров’я зубів і ясен майбутньої мами, так і тих, хто буде в найбільш тісному контакті з малюком.

В організмі вагітної жінки відбуваються постійні зміни, особливо це стосується гормонів. Ці зміни можуть вплинути на стан ясен, і вони можуть часто запалюватись. Під час вагітності ми рекомендуємо проводити профілактику запалення ясен – професійну гігієну, яка допомагає боротися із запаленням ясен.

Стоматолог, знімаючи всі зубні відкладення (наліт, камінь), допомагає зберегти ясна і зуби здоровими. Рекомендовано робити чистку вагітним кожні 3 місяці. Крім того така регулярність візитів носить профілактичний характер, тому що стоматолог може побачити карієс на ранніх стадіях і не допустити ускладнень, болю та інших стоматологічних проблем під час вагітності.

Стоматологія для вагітних: допустимість лікування, залежно від перебігу вагітності

У першому триместрі (до 12 тижнів) протипоказано будь-яке лікування. Саме в цей період закладаються тканини та внутрішні органи плоду. Аби не порушити даний процес, стоматологія вагітних допускає лише невідкладне лікування різних больових і гнійних захворювань.

У другому триместрі допускаються будь-які маніпуляції. Саме тоді найоптимальніший час для лікування зубів, що перебувають в групі ризику. Навіть якщо пошкодження являються поверхневими й незначними, ті проблеми, які не вилікував стоматолог вагітній, можуть досягнути глобального розвитку.

Стоматологія для вагітних у третьому триместрі допускає проведення невідкладних маніпуляцій. Усі інші втручання - вже небажані. Причина в матці — вона досягає апогею своєї чутливості, тому будь-які втручання стоматологічного характеру можуть викликати пологи, втрату свідомості або різке підвищення тиску.

Стоматологія для вагітних допускає застосування особливого виду анестезії, яка не впливає на організм плоду й майбутньої матері. Такий вид знеболення є більш раціональним, ніж потреба терпіти певний дискомфорт під час лікування. Найчастіше використовують ультракаїн та прімакаїн, які не потрапляють через плаценту до організму дитини.

Стоматологія для вагітних у клініці HAVRYK DENTAL CLINIC

Якщо ви зіштовхнулися з певними проблемами під час вагітності, стоматологія HAVRYK DENTAL CLINIC допоможе вам швидко й безболісно. В арсеналі наших фахівців найкращі методи лікування, які можна сміливо застосовувати навіть на ранніх строках вагітності. Ми зможемо оцінити доцільність того чи іншого лікування, вибравши разом із вами оптимальний варіант. Стоматологія для вагітних в HAVRYK DENTAL CLINIC — піклування про здоров’я майбутньої мами й малюка!

Надрукувати   E-mail