Профілактика стоматологічних захворювань: види й методи

Бажання мати білосніжні здорові зуби притаманне кожному з нас. У сучасному світі не так легко досягнути подібних результатів без профілактики захворювань ротової порожнини. Серед дітей дворічного віку вже 30 % мають патологічні зміни стоматологічного характеру.

У підлітків цей показник досягає 98 %. У категорії тридцятирічних людей лише обрані можуть мати абсолютно здорові зуби та ясна. Тому профілактика стоматологічних захворювань — найефективніший спосіб попередити ураження ротової порожнини й чудова можливість зберегти свої зуби здоровими!

Існує три найрозповсюдженіших види профілактики стоматологічних захворювань:

Насамперед, завдяки сукупності певних методів запобігання захворювань зберігається здоров’я зубів та ясен. Якщо ж хвороба вже почала прогресувати, то тоді виникає необхідність зупинити її й запобігти виникненню ускладнень. Описані вище завдання виконують перший і другий вид профілактики стоматологічних захворювань. Третинні методи профілактики включають у себе відновлення втрачених функцій зубів. Здебільшого для цього застосовують спеціальні стоматологічні протези.

Методи первинної профілактики стоматологічних захворювань

Щоби не допустити розвитку значних уражень зубних тканин, слід подбати про їхнє здоров’я ще до появи перших ознак хвороби. Існує кілька простих і доступних правил запобігання стоматологічних захворювань, які допоможуть зберегти вашу посмішку здоровою і красивою.

1. Вживайте більше сирих овочів і фруктів, обмежте у своєму раціоні солодощі для профілактики стоматологічних уражень.
  2. Намагайтесь дотримуватися здорового способу життя для профілактики найрозповсюдженіших захворювань.
  3. Кожного дня вживайте одну морквину або яблуко, ретельно пережовуючи.
  4. Для профілактики захворювань регулярно відвідуйте стоматолога (в ідеалі — двічі на рік).
  5. Вживайте натуральні продукти, пийте лише напої з мінімальною кількістю цукру й нежирне молоко.
  6. Категорично забороняється пити газовані солодкі напої.
  7. Після кожного вживання їжі для профілактики стоматологічних захворювань ополіскуйте ротову порожнину за допомогою спеціальних розчинів.
  8. Введіть у свій раціон продукти, що містять кальцій (молоко, сир, зелені овочі).
  9. Для профілактики стоматологічних захворювань чистіть зуби вранці і ввечері. Хоча б раз на день використовуйте зубну нитку або зубочистки.
  10. Застосовуйте зубні пасти, які містять фтор, (він покращує стан зубної емалі).

Будьте обережними з процедурою відбілювання! Ніколи не проводьте її вдома самостійно. За потреби краще звернутися до кваліфікованого лікаря. Лише він допоможе вам зберегти не лише білосніжну, але і здорову посмішку після даної процедури.

Профілактика стоматологічних захворювань у клініці «HAVRYK DENTAL CLINIC»

Щоб уникнути суттєвих проблем із зубами та ротовою порожниною, слід регулярно використовувати найдоступніші методи профілактики стоматологічних захворювань. Спеціалісти нашої клініки допоможуть вам підібрати найрезультативніші способи попередження хвороби, порадять правильні методи їхнього застосування і знайдуть ті «больові точки», на які слід звернути увагу щонайперше. З «HAVRYK DENTAL CLINIC» ваша посмішка завжди сяє!

Перегляди: 2021